יחסי ציבור לאדריכלים ,מירו יחסי ציבור

מירו יחסי ציבור

נסיון ומקצועיות = הצלחה

יחסי ציבור לאדריכלים



צמרת האדריכלים בישראל, עובדת עם משרדי יחסי ציבור!
האדריכלים המובילים נעזרים בתקשורת באמצעות איש יחסי ציבור.
אדריכלים מתחילים,או כאלה הנמצאים בתחילת דרכם, יוכלו להיתמך "במירו", הנותן שירותי יחסי ציבור נישתיים.

משרד יחסי ציבור נדרש לקשרים מצוינים עם כתבי עיצוב, עורכי מגזינים, כתבי לייף סטייל, מפיקי תכניות בטלוויזיה, עורכי מדורים באתרי אינטרנט ועורכים בעיתונות מקצועית.
השירות יינתן במיוחד עבור אדריכלים שיש להם מידי פעם הודעה לתקשורת, אתר אינטרנט חדש, השקת פרויקט נדלן, או כל אירוע שירצו להציג בפני הציבור הרחב באמצעות כלי התקשורת.
עשרה טיפים לאדריכלים להתפרסם ולהיות נבדל:

1. כל אדריכל הרוצה להתפרסם, להיות מוכר, מיוחצן.
הוא אחד מיני רבים.

2. הבידול הוא שם המשחק.
תמיד יש למצוא את "הדבר" המייחד את האדריכל.
כדי שלעיתונאי יהיה "בשר"- נושא מעניין.

3. כאשר מתחילים פעילות יחצנית,יש לזכור כי לעולם יש להתחיל בקטן.
לא שולפים שפנים מהכובע, יש לבחור בצניעות רק נושא אחד שיסקרן את העיתונאי.

4. אדריכלות = צילומים.
שום הסבר לא ירשים כמו צילום טוב.
על האדריכל להצטייד במאגר צילומים של עבודות. לא כדאי לחסוך בעלויות צלם, כידוע, צילום אחד...

5. שפת האדריכלים אינה ברורה דייה לעיתונאי או לנציג התקשורת.
על איש יחסי ציבור לנסח את הדברים "בגובה העיניים", ללא פילוסופיה, בישירות ובתמצית..
אל תאמר באדריכלות של המאה שעברה עשו... אמור: "היום נהוג לתכנן...".

6. איש יחסי ציבור העובד עם האדריכל, מכיר על פי רוב את נטיות לבם של הכתבים עמם הוא קשור.
יש להשאיר את התדרוך בידי היחצן, גם אם סבורים שהוא אינו "מבין" במקצוע.
היחצן מכוון את המידע שבידו לפי אישיותם של הכתבים השונים.
למשל, אם העיתונאי אדריכל בעצמו, יש להניח כי המידע יהיה יותר מקצועי.
אם הוא עוסק בעיצוב פנים, יהיה החומר המוגש ויזואלי יותר וכך הלאה.

7. פעולת יחסי ציבור היא פעולה מתמשכת. אין "זבנג וגמרנו".. אינך "בן יחיד".
על דלתות העיתונאים, מתדפקים עשרות אם לא מאות אדריכלים, כשכל אחד מנסה להציג מרכולת משכנעת יותר.
יש להצטייד באורך רוח ובסבלנות.
פעולות יחסי ציבור נמשכות מספר חודשים.

8. ככל שמציגים מקוריות עסקית, יקל לחדור למדיה.
לקוחות מפורסמים (ידוענים) שעמם האדריכל קשור או אותם הוא משרת, יעניינו יותר את העיתונאים.
בית מתוכנן בצורה מקורית ושונה, ימשוך תשומת לב רבה יותר.

9. ידיעה קצרה המתפרסמת,יכולה להיות אפקטיבית יותר מכתבה בת שני עמודים.
גודל הפרסום אינו קובע.
חשוב יותר אמצעי התקשורת ותפוצתו.
כתבות/ ידיעות בעיתון מקצועי מוביל יהיו אפקטיביות יותר מפרסום כתבה בעיתון ערב לדוגמה.

10. מדיה אינטרנטית או כתובה, יעילה לעתים יותר מהופעה בטלוויזיה.

כדי להצליח בפעילות התקשורתית, יש תמיד להתקשר עם איש יחסי ציבור שיקצר את הדרך.